Dag 4!

Idag skulle vi åka hem igen =( Vi va sjukt trötta efter matchen.
Vi var tvugna att checka ut kl.12.00 o planet skulle gå 20.20, som tur va fick vi lämna väskorna i reseptionen på hotelle medans vi skulle gå ut o handla.
Vi började me att gå ner till hamnen, där fanns de massa små o roliga affärer där! =D Sedan gick vi in till centrum o kolla igen =) o Tove köpte sina skor =D Dom är så sjukt coola!! =D
Sen gick vi tillbaka till hotelle o hämtade väskorna. Pappa gick o kolla efter en sak till mamma, då fick Tove o ja ta väskan (17kg)!! De såg nog sjukt kul ut! o Tove gjorde så att en liten kille gick in i oss xDxD de va fett kul!
När vi hade komme fram me bussen till flygplatsen va vi tvungna att packa om väskorna, för den väskan vi skulle checka in fick inte väga mer än 15 kg! o vi hade MASSA dricka vi var tvugna att dricka upp =P ja hade 2 burkar + en vatten flarra, Tove hade 3 burkar + en vatten flarra o sen hade vi 2 till burkar.. xD
Ja blev fett pissnödig efter de! xD
Sen när vi vänta på att checka in byggde Tove en cola hus/hotell/grej/typ.. =P
De va fett kul! Ja hade lite fel kläder på mig.. ja hade en korsett linne + brallor me nitar o massa olika extra delar på! xD de tog typ 15 min för mig att bli genomsökt xD Sedan när vi kommit in så köpte ja mina kakor! x)
Vi landa i Sverige ungefär 23.något.. o kom hem ungefär 01.40.
o de va de.. :)

   
Toves skor!     |    Toves torn/cola hotell/stad.. | Jag som gris.. xP
  
De står i gatan var man | De va en bar som hette | The Beatels story..
ska kolla xD                     "Ha!Ha!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0