Släkt träff! (Svenssons)

Nu har ja vare på Släkt träff, me BARA dom från min Farmors sida.. .. Vi va 131 pers!
Min Farmor har/hade 10 syskon, så de är en ganska stor släkt =P
Jag tror ja kännde igen max 40st av alla som va där!
Vi var i Näsberg i Hälsingland där dom är uppväxta, det tog ungefär 3 timmar för oss att komma upp dit. Kl.13.00 skulle tidningen komma o ta kort på oss, för dom tyckte det var en så stor händelse.. xD
När vi väl hade tagit kortet efter massa kaos, skulle vi gå in och sätta oss, för maten skulle komma kl.14.30-15.00.. kl.16.20 hade inte maten kommit xP Det var så irriterande! Ja va så sjukt sugen på käk! Ida, Rasmus, Linus och jag satt till o me och satte våra klädnypor vi fått i facet på varan.. =P
När alla käkat o fikat och några åkt hem och de flästa va "GANSKA" packade..!! Då kom de fram massa roliga gubbar som prata me mig! Dom kunde prata om allt möjligt tex. Riktiga vänner, Utbildningar, Konstiga Släkten, Hur man spränger upp Vallentuna, om deras inisade iglon/bilar m.m xD De va sjukt kul! 

De ja lärde mig efter den här helgen var.. ..
Fy fan va min släkt är cool! xD

  
Sitter o väntar på käket..!    | Ida! |        Naww! Kusse kärlek!

  
Rasmus sover nästan  | Mathilda hitta en polare! | Dom ser ut som ett par
                                                                                  tvillingar! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0