Snart slut.. =/

Vår egna lilla Mongosori klass! =)
Vi kanske inte är världens duktigaste o snällaste klass.. men vi ee definitivt den roligaste! =D

Första året med klassen! Mo.. 6års =)

Wille, Jag/Julia, Emma, Julia, Tove, Matilda, Erik, Axel tror jag..
Linn, Jessika, Mathias, Albin
Jesper, Charles, Niklas, Seif, Rebecca.

Efter det har det bara kommer fler o fler roliga! =D

 o Nu.. sista året =/ Mo9/M9!

Niklas, Ellen, Julia, Agnes, Erik, Mathias, Charles,
Charlotte, Emma, Malin, Jennie, Linn, Joanna,
Mats, Jag/Julia, Ellinor, Tove, Albin.

Fy Fan va konstigt de känns att de snart är slut.. efter att ha vare nästan varje dag tillsammans med dom flesta,. I 10 ÅR!! O NÅGRA ANDRA I 3 ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Tove

fy fan vad jag ser ut på båda :P

2009-06-05 @ 22:35:22
Postat av: Julia

fett gulli ju xD

2009-06-07 @ 11:29:58
Postat av: Linn

jag och ida satt och kollade i gamla skolkataloger igår och då kom vi fram till att erik var jättesöt när han var liten xD (fast han hade inga muskler då)

2009-06-07 @ 11:35:54
Postat av: Julia

Hahahah xD Nee dom fattades då ;P

2009-06-07 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0