Min mesiga sida..! xP

(Det här kommer låta skit mesigt xP)

Is there such things as an Angel?
Just take a look at these pictures and you will see..


      

I Februari 1985 föddes en stjärna på en ö utanför Portugal (Madeira). 24 år senare var han kapten för Portugals landslag och utsädd till alla möjliga meriter tex. "The Best Player Of The Year", "Young Player of the Year", "Fans player of the Year" o fått guldskon m.m och han har vunne Premier League 3 gånger, Champions League 1 gång, FA-Cupen 1 gång, liga cupen 2 gånger, VM för klubblag 1 gång och bytt lag 4 gånger, varit fotomodell för Pepe Jeans och gjort massa andra reklamer. och om inte det räckte förlorade han sin farsa år 2003 men han lämnade ändå inte Manchester United utan fortsatte spela för att hylla sin far...! Vem kan göra det förutom Ronaldo...?

            


If you don't belive in Angels your blind because you have just seen one...


 

Jag kommer sakna honom så sjukt mycke nu när han flyttar till Real Madrid.. Han har förändrat hela mitt liv o ja kommer aldrig glömma han!


Kommentarer
Postat av: Queen Lolloo

SVAR från STRUL-bloggen:

Ja den måste jag få på onsdag! :D

Så den kan komma upp på bloggen ;D

2009-06-14 @ 20:52:01
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: Julia

okej tar me de då :P

2009-06-14 @ 22:12:31
URL: http://galenpurjolok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0