Tillbaka från Hultsfred!

Nu är jag kommit hem från Hultsfred, och jag har 2 tatueringar! Nej, det är bara Henna tatueringar =P
Ett par vingar på ryggen och sen har jag skrivit "STRUL" på knogarna!
Det har varit fett kul där nere! Vi såg massa coola band! =D
o de absolut sista jag gör inne på festival området är att jag blir så jävla rädd xP
Vi höll på att gå mot utgången när en kille tar ett speg fram mot oss och säger "Hej" helt vanligt, o ja blev fett rädd! xD


svart!Det såg mörkt ut ibörjan..
TorresSen såg vi "Torres" o allt blev mycke bättre!

Takida!Vi Såg Takida! Sjukt coolt!
The KillersOch The Killers! =D

LerigtLerigt va de! =P
Kallt!Kallt va de me!

MEN FAN VA KUL DET VAR!  ♥

STRUL STRUL på Knogarna
Wings! o Wings on my back!

Kommentarer
Postat av: Malin

Torres var GRYMT LIK Torres! XD =D

2009-07-12 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0