Första Lägret!

Nu har jag kommit hem från mitt första läger! =D
Det var Harry-Potter Tema, så andra dagen blev vi indelade i olika elevhem. Jag fick ett gult band så jag blev Perfekten i Heffle Puffle(HufflePuff) =)
Sen fick man göra olika saker för att samla poäng genom hela veckan. Det gick inte såå bra för oss i början av veckan xD vi låg typ sist hela tiden!
Men sen i trekampen gick det bra för oss så vi kom upp på 3dje plats! o sen i sista och avgörande grenen gick det fett bra för oss, men vi kom ändå precis efter Ravenclaw.!
Moody/Pugge Dumbledore/Allan Huffelpuffs trefot!
På onsdagen skulle alla (vi 4) Seniorer ut på Hajk..
Det gick inte såå bra... Vi gick med all packning ungefär 2 mil, för de mästa i regn, i skogen, på berg, tät skog med ormbunkar längre än oss själva, vi sov under ett vind skydd, ALLT va blött, Vi använde sjukväskan Mäst av allt!, Lollo ramla ner med foten i en spricka i berget..
Isabelle rädd för att få fästingar Vi gick i SKOGEN Vi grillar blöta strumpor.. Vår egna LYSANDE Pugge Omplåstringspause

Lite va jag tyckte om lägret:
Sötast - Erik och Alva
Sämsta - Lollo o Jag fick inte våra drinkar(Margaritas) av Allan!
Jobbigast - De va iskallt när man sov!
Roligast - Adam i bikini
Mäst irriterande - Mobilen hade ingen täckning där vi var
Coolast - Stekaren! xD
Bästa - Strul gör en "flotte" + Partyt!
Tråkigast - Att Sova!
Mäst Nödvändiga - Sjukhusväskan
Bästa Bilden -
Hahahahaha!

Andra Bilder!
En scouts glömde mat sakerna så några ledare ringade in dom! Hängandes i trefoten Vårat städade tält.. Lilla Gulliga Alva Far som Son! Adam i bikini Såå Gullig unge! Lollo och spöket Erik! Lerigt? JA! Party Speedy! Party Party

Kommentarer
Postat av: Tiiradam (du vet, filmnörden som älskar att fota)

I LIKE din lista!

flotten var ju bra, vad klagar du för xD

där är min lilla blonda <3

2009-08-17 @ 10:27:45
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

hah fan va kul med länger, jag kom hem från mitt scoutläger för en vecka sen vi hade också jätte kul :)

2009-08-23 @ 20:51:06
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0