Tillbaka på Säby igen efter lovet

Nu är jag äntligen tillbaka på Säby! x)
Imon har det gått en vecka.. Tiden går så jäkla fort när man är här
Eftersom vi har så roligt =)

Vi kom hit i Måndags kväll..
då hade Nattas mamma varit snäll o tagit med mat till oss som vi skulle äta, för vi skulle inte få middag på skolan..

På Tisdag efter skolan..
Då var Elin hemma för hon skulle till tandläkaren..
Vi åt Ben o Jerrys och spelade kort, vi tänkte inte äta middag men sen när vi kom dit så var det tacos så Jojjo och jag tog en tallrik tillsammans som vi åt från, Sen kollade vi på Miss secret agent

På Onsdag kväll då..
Då beställde vi hämt pizza till skolan, Jojjo, vincent och jag delade på en stor familj kebeb pizza x)
Sen gick Jojjo, Natta och jag till Tuna och hämtade en film =)
Sen kollade vi på den.. The Hunting... Booooo, Verry spookie!

Sen får vi se vad som kommer gända ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0