En vanlig kväll i Lindholmen..

Va i Lindholmen i Fredags kväll me Tove, Markus, Mats.
De gick..skit bra.. Ja tror ja drack ungefär 10 st "Color" på några timmar + lite friskluft.

Kvällen började med att Jag, Jessi, Ida o Lina gick o hämtade Hjalle o Adrian vid station, när dom kom kunde ingen sluta prata.. xP Sedan när vi typ gått tillbaka hela vägen så ringer Tove o säger att hon snart är framme vid station, så ja får gå tillbaka.. fast de blev inte så långt, o hon hade sin moppe/husvagn så ja fick skjus tillbaka(skönt) ;)
När vi kom hem igen tvingade Tove mig att prova min bal klänning.. xP
När ja äntligen hade fått av mig skiten, tack till Hjalle (xD), så ringde/smsa Mats o Markus o sa att vi skulle komma.. fast vi va så lata så dom fick komma till oss istället xD
När dom sen kom så tog de Ganska lång tid tills vi kom iväg.. xP Men sedan gick vi upp mot station, men stanna vi GVS o tog lite "cola" o kastade Tennis boll lite överallt.. så den försvann! x( o dom försökte klå mig på att rapa xD som verkligen gick jätte bra.. NOT! xDxD (Ja ÄGER på att rapa). Sen när dom väl gav upp gick vi till station, o där satte sig Tove,  ja o Markus på backen medans Mats satt o gulla me telefonen xD När vi hade tröttnat på den hårda backen så dumpa vi Mats o gick hem till Markus o hämta jacka.. o då började verkligen alla bli pissnödiga HELA TIDEN! xDxD så Tove o ja gick till våra gamla vanliga buskar, o den här gången va pinnarna snällare! xP Sedan när vi mötte Mats igen så mådde han inge bra.. :/
Sedan började vi gå hemmåt igen..genom åkern.. =P
När vi kom hem kom dom små ut o babbla lite o hjalle hjälpte mig in (Tack). Sen efter de var ja typ helt död! xP

P.s Ja o Hjalle har bestämt oss om va vi tycker, alltså.. NEJ TACK! =P haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0