Michael Jackson R.I.P!

Det va sjukt irriterande! Jag såg kanske 3-4min av en grej på TVn om Michael Jackson igår. Då hörde jag massa bra låtar som han gjort! Jag har alltid varit rädd för han och inte lyssnat så mycke på han, men nu såg/hörde jag att han va seriöst SKIT BRA!
Sen när det sluta stod det "Michael Jackson 1958/2009" Men jag trodde det stod för tiden/allt han haft än så länge.. inte att de menades att han va död.. Men sen fick jag reda på det av Lollo kanske 1 timme efter..! :( De var så sjukt irriterande, ja som precis började gilla han!

Några låtar ja hörde och rekomenderar:

Billie Jean
Thriller
Bad
Beat it
Black or white
The girl is mine
Wanna be startin' somethin'
The Girl is mine
They don't care about us
Smooth Criminal
I Just cant stop loving you
Who is it?
Ben
Scream
Dirty Diana
Man In The Mirror
The way you make me feel
Will You be there

Lilla Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0