Så Slösar du SMS!

Ellen hade massa SMS som hon skulle göra sig av me, så hon skickade massa roliga skämt! =D (Från Kalle Anka xD)
Dom va så sjukt roliga! =D


Ett gott skratt förlänger livet!
(Soppgubben Ida)
Det var en gång två norrmän som stod och pratade. Den ena sa: - Om du kan gissa hur många ägg jag har i påsen så kan du få båda" 

(Malin o Linn leker bönder)
En turistande Engelskman kommer förbi en bondgård där en bonde står och arbetar. Engelskmannen: - Do you speak English? Bonden: - Nej jag spikar burar. Engelskmannen: - oh, yes! Bonden: - Nej, till höns!

(Tove visar farten)
En polis stoppar en bilförare som blåser genom stan. Polisen: - Har du inte sett skyltarna med farthindrerna?
Bilföraren: - Det är inte lite du begär! Hur tror du jag ska hinna se några skyltar i den här farten?!

(Molly flyger fram)
Min nya bil är verkligen snabb. Jag ligger först i alla köer! =D

(Dougie tänker oftast inte så långt)
- Jag sätter mitt huvud på att jag har rätt!
- Jag sätter min plånbok emot.
- Men den är ju tom..!
- Just det, då blir ju insatsen densamma.

(Spåren efter att Lina hade kört in min i snön)
- Spårvagnen har gått.
- Hur vet du det?
- Jag ser spåren!


(Dougie lite förvirrad)
Vet du varför Japanerna inte säger tack för maten?
Svar: De kan inte tala svenska!


 (Ellens egna påhitt/skämt! =D)
En man står på däck och är sjösjuk och säger: - Skulle inte det här vara Stilla Havet!


(Emelina me Kina ögon xD)
- Har du hört att polisen letar efter en man med ett öga som heter Jensen?
- Nej, vad heter det andra ögat?

(Emelina o Lina degar en gran)
Har du hört om bagaren som bara satt hemma och degade?

(Katten som ville bli en bodybuilder)
- Igår var jag i garnaffären med katten.
- Varför det?
- Den hade slutat spinna!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahahaha typisk min humor :D

2009-06-04 @ 18:53:52
Postat av: Lollo

HAHAHHA dom var ju asroliga :D

2009-06-06 @ 20:58:14
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja vet, vist va dom xD Ja älskar dom! :P

2009-06-07 @ 11:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0