Party i skogen!

Vi hade Party i/vid skogen/klosterbacken! Det va sjukt kul =D 
Man fick gå i typ 5-10 min(med packning) i högt gräs m.m för att komma dit,
Fast de mästa av packningen(+Tove o mig) tog vi dit på traktorn! =)

När det hade gått ett tag så märkte några att det sprang 6st hästar neranför kullen vi sov på! Det brukar inte vara hästar där så vi trode först dom hade rymt eller något.. men Agnes gick runt och såg att det fanns stängsel runt hela, så då skulle dom nog vara där..! o jag drog ett sjukt tråkigt skämt! xD
 
"Aja, då kanske vi vaknar upp imorgon med hästar i sängen"
Jag - "Men då blir det ju en Hästenssäng" hihi!

På kvällen var alla helt borta, förutom jag, Tove o lite Linn.. xP
Vi sov inte förens typ..4-5 tror jag, o sen vakna vi runt 6-7 xP Jippi..!
Fast det var Sjukt Kul! =D

Grilla!  Lollo + STRUL muggen
          1                                  2                               3       


Kommentarer
Postat av: Tiiradam (du vet, hon filmnörden som älskar att fota)

ååh neeeej

den där trean är ju jag xD

2009-07-25 @ 01:42:10
URL: http://tiiradam.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0