Sonisphere! <3

Ida o jag fick gå upp kl.02.00 på Lördagen för bussen gick kl.04.16 från Vallentuna..! Vi var framme i Hultsfred runt 10

Det började regna när vi låg inne i tältet o kolla på folk som gick förbi =P så då skulle jag gå ut o fixa upp den där förgårds grejen på tältet.. det gick inte så jätte bra..! xD jag måsta ha sett helt sjuk ut! Jag roade ialla fall vår "granne", han låg o sucka o garva åt mig! Fast sen när jag var klar gjorde han tummen upp till mig! =D
När vi hade gått o gjort något.. då hade han tagit ner min fina uppsättning!
o då hade jag fixat en ny polare! x)

FY FAN VA METALLICA VA BRA! =D
Ibland är det bra att vara kort! Då kan man tränga sig mycke lättare! x) (Vi kom NÄSTAN längst fram)
Fast när folk började trycka var de inte lika bra..!
Som tur va hade ja folk som höll i o hjälpte mig! =) (Ida, Anton o Jone)
Ibland känndes det som jag skulle dö! Men de va såå värt de! =D
När dom hade slutat kastade dom ut massa plektrum o några trummpinnar! o Jag hitta ett plektrum i leran när vi leta efteråt! =D

Ida vid tunnelbanan kl.05.00! Dead by April! Dead by April Dead by April Vi hade lite roligt när vi väntade! En killes..Tält!  Vårat lilla konstverk :D   Som grannen tog sönder sen! -.- Nice Bränna! Metallica!! METALLICA! <3

FY FAN VA COOLT DE VA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0