Högbo med Lollo!

Nu har jag precis kommit hem från Dalarna!
Mamma ringde mig igår o frågade om jag skulle göra något speciellt nu.
Men de skulle jag inte, så hon sa att vi skulle åka till Högbo och sova på hotell.
Så då frågade jag Lollo om hon oxå ville hänga med! Som hon ville =D

När vi kom fram till Högbo så ställde vi in våra saker i vårt rum o sen lånade Lollo o Jag två cyklar, så då cyklade vi runt en "Liten" sjö som fanns där.. Det blev ungefär 5km..
På kvällen sen gick vi ner och badade =) det var jätte skönt, men kallt! (tyckte jag) Men det var sjukt skönt o varmt att basta däremot! x)

Sen idag fick vi gå upp klockan 08.00! -.-' Snark!* När vi hade käkat frulle och gjort oss klara åkte vi upp till Mockfjärd till några släktingar =) Då åkte vi in i SKOGEN, LÅNGT in i SKOGEN! xD Dom skulle visa deras stuga som dom hade köpt och ska/håller på att typ renovera.
Sen när vi skulle gå till bilen kom de tre stycken kor! Dom va sjukt lebbiga! xD

Lollo gasar på! Doppar fötterna Jag Kan Inte Dyka..! Så de blev bomben istället! x) Matilda/Kusse o Jag me den rosa fluff tröjan(Matildas)! Matilda =) Stugan  Kossorna!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, vad kul! :)

Jag svarar på kommentarer :D

2009-07-31 @ 20:22:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0