Pulka i Åkersberga!

Malin och jag tog tåget från Lindholmen klockan 17.28(skulle den gå)
Linn o ida hoppade på i Ormsta
Ellen o Agneds hade missat tåget så vi fick vänta på dom i Roslagsnäsby =P
Sen tog vi tåget till Åkersberga och mötte Andreas där. 
Sen gick vi 15-20 min till backen.. STORA BACKEN!
Den va as stor (det är en gammal skidbacke)
Det var jätte kul att åka pulka där! Man FLÖG! xD
Jag trodde jag skulle dö!

Sen efter vi hade åkt klart så åkte jag till Natta! =)
oxå sov jag där för vi skulle ändå åka och fia Nathalie dagen efter!


Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

NIICE jag kommer på måndag! (mitt busskort börjar gälla då ;D)

Ice Age 3 är gaaanska bra :D

2010-01-01 @ 22:18:57
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0