K.K Hajk!

Vi (STRUL) Hade våran Hajk(K.K) den 27-29 November! =)
den hette K.K = Knasiga Knappar!
Det blev väldigt lyckat o roligt, tror jag alla tyckte!

Den gick ut på att lagen(4 lag) skulle få en bild på en plats i stan o då skulle dom gå till de stället där de fannas en ny bild till dom.. o sen på vägen när dom gick skulle dom göra massa olika uppgifter oxå som dom fick poäng för.
t.ex. "Dyrka en främande pers i 1 min", "Byt kläder på en allmän plats", "Samla in 20:- till STRUL", "gå fram till ett par som strular o säg "De där är inte tillåtet"", "Pussa en lycktstolpe på kinden" m.m.

Det var en mini "Amazing Race"


(En mänsklig pyramid)

(Några var Trötta)

(Lollo o Jag fick SPRINGA runt o lägga ut alla lappar innan)


När Lollo o jag gick på Drottninggatan så såg vi 3 stycken bilar som det var massa klistermärken på dom va fett coola!


Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

BÄSTA hajken, NÅGONSIN <3 <3

2009-12-05 @ 15:56:34
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0